16 Mayıs 2008 Cuma

“SİNEMA, DİGİTAL TEKNOLOJİSİ VE YENİ TEKNOLOJİLER”


17 Mayıs günü gerçekleşecek seminer programı sabah oturumunda "Digital Teknoljinin geldiği boyutlar, yeni gelişmeler ve nasıl kullanıldığı" öğle sonu oturumunda ise "Digital Teknolojinin Türkiye Gerçeği," işin aslı bu iki oturum birbirin tamamlayan oluşudur.

İkinci gün: "Reklam verenin gözüyle sinemada durum-istatistik ve kaynak taraması, film yapmak isteyenlerin bakış açılarını nasıl değiştirmeliler, seyircinin filmi nasıl izlediği, seyirci sayısındaki azılmanın sebebleri" konuları işlenecek.

İki gün sürecek seminer programında film yapanlar "Digital mi çekeyim?”, “35 mm’mi çekeyim?” veya “Digital çekeyim, 35 mm baskı kopyası yaparsam daha ekonomik olur mu?” Bu soruları çoğaltabiliriz. Bu seminerin kısa zaman diliminde bir bilgilendirme, yönlendirme ve açılım getireceği inancındayım. Duruma göre sonbaharda yeni bir eğitim içinde olabiliriz.

Sayın üyemiz kuruluşlara,

Çok değerli eğitimci dostlarımız bu eğitime katılıyor. Mutlaka en az 1 temsilci ile katılmanızı rica ediyorum.

Sayın sinemacı dostlarımız,

Bu programa katılmanızı bekliyorum.

Selam ve Saygılar.

Erdoğan KAR
(İcra Kurulu üyesi)
Eğitim Koordinatörü

İletişim ve Bilgi için:
E. KAR: 0532 544 64 90
TEL: 0212 293 90 01-02

17 MAYIS 2008 CUMARTESİ
Saat : 10.00 – 10:30
Kahve İkramı

Saat : 10.30 -12:00
“Dijital Sinema Teknolojisi Ve Türkiye”
Münire - Michael Armstrong

Saat : 12:00- 12:15
Kahve İkramı

Saat : 12:15- 13:15
“Dijital Sinema Teknolojisi Ve Türkiye”
Münire - Michael Armstrong

Saat : 13:15- 14.15
Öğle Arası

Saat : 14.30 – 15:00
Kahve İkramı

Saat : 15.00 -16:30
“Doğrusal Olmayan Kurgu Sistemleri ve Türkiye Gerçeği”
Ulaş Cihan Şimşek

Saat : 16.30 -16:45
Kahve İkramı

Saat : 16.45 -18:00
“Doğrusal Olmayan Kurgu Sistemleri ve Türkiye Gerçeği”
Ulaş Cihan Şimşek












18 MAYIS 2008 PAZAR

Saat : 10.00 – 10:30
Kahve İkramı

Saat : 10.30 -12:00
“Reklam Verenin Gözüyle Sinema Reklamlarının Verimliliği”
Müslüm Güler (Medya sektörü)

Saat : 12:00- 12:15
Kahve İkramı

Saat : 12:15- 13:15
“Reklam Verenin Gözüyle Sinema Reklamlarının Verimliliği”
Müslüm Güler (Medya sektörü)

Saat: 13:15- 14.15
Öğle Arası

Saat: 14.30 – 15:00
Kahve İkramı

Saat: 15.00 -16:30
“Türkiye’de Sinema Seyircisi Profili (Sayısal ve Niceliksel)”
Fida Film

Saat: 16.30 -16.45
Kahve İkramı


Saat: 16.45 -17.45
“Türkiye’de Sinema Seyircisi Profili (Sayısal ve Niceliksel)”
Fida Film

Hiç yorum yok: