18 Mayıs 2008 Pazar

Ulusal Sinema Platformu, Eğitim Programı Devam Ediyor

24 Mayıs Cumartesi
Sabah

Reklâm Verenin Gözüyle Sinema Reklâmlarının Verimliliği

1. Medya Planlama ve Satın alma sektöründe sinema mecrasının yeri (Sinemanın Reklâm pastasından aldığı pay ve konumlandırması, ayrıca genel bir medya sunumu)
2. TV ve Sinema reklâm pazarının karşılaştırması (Destek mecra, ana mecra kavramları kuvvetli ve zayıf yönleri)
3. Reklâm verenin mecra tercihindeki alışkanlıkları (Nelere dikkat ederler, niye tercih ederler, öncelikler nelerdir.)
4. Örnek sinema kampanyası, (Belki Reklâm veren tarafından bir konuk)
5. Televizyon’da en çok tercih edilen format veya yapımlar. Bu listede Türk ve yabancı filmlerin sıralamadaki yeri
6. Gelişen Pazar ve reklâm verenlerin sinemaya artan ilgisi.



Müslüm GÜLER
Pazarlama Genel Müdür Yrd.


NOT : Reklamveren bir konuğumuz olacak…

Saat : 10.00 - 10:30
Kahve İkramı

Saat : 10.30 - 12:00
“Reklam Verenin Gözüyle Sinema Reklamlarının Verimliliği” Müslüm Güler

Saat : 12:00 - 12:15
Kahve İkramı

Saat : 12:15 - 13:15
“Reklam Verenin Gözüyle Sinema Reklamlarının Verimliliği” Müslüm Güler

Saat: 13:15 - 14.15
Öğle Arası

Hiç yorum yok: